Formula Ukuran Getah dan Pengeras/Vakrum

0
COMMENTS
Mesti ramai yg kompius lagi kan?
Nak-nak yang baru berjinak-jinak dalam dunia jahitan ni.

Ni ME panjangkan ilmu yang geng tailor pernah kongsikan.

Cer tengok dan pahamkan.
Boleh paham ke tu? Hehehe..
Yang paham bagus la.
Yang tak paham, meh ME terangkan.

Maksud gambo atas tu..
Kalau kata pinggang empunya baju tu, ukurannya 25inci dan ke bawah..
Maka korang guna la getah 10" dan yg lebihnya tu pengeras.
Contoh pengiraan;
Pinggang 25"-10" (getah)= 15" (pengeras/vakrum)

Begitu la seterusnya.
Paham kot kan?

Ada apa-apa kemusykilan, komen je kat bawah nanti ye.
ME nak tido dah.
Penat siapkan tempahan raya haji.
Tataaa!!!

Koleksi Baju Lycra Set Ibu & Anak

0
COMMENTS
Set Ibu dan Anak...
By MizaEija

Nak tempah..roger ME ye ;)


Koleksi Jubah Lycra (Corak Sama Berbeza Warna)

0
COMMENTS
Hasil kerja ME..


Untuk melihat koleksi lain lagi,
jenguk2 la ke sini ye...

Koleksi Jubah Lycra (Corak Berkaki)

0
COMMENTS
Antara hasil kerja ME...


Untuk melihat pelbagai koleksi jahitan ME yg lain,
Boleh jenguk instagram

Koleksi Baju Kurung Moden Lycra

0
COMMENTS
Antara tempahan yang ME hasilkan...
Jom cuci mata!


Banyak lagi...
Kalau nak tengok boleh jenguk instagram ME
MizaEijaExclusiveCollection/


MizaEija Exclusive Collection

0
COMMENTS

Memperkenalkan label ME sendiri..
Maaf lama ME tak updet pape kat sini
Kesibukkan melanda,,

Pada sape yang berminat nak menempah pakaian kat ME
Boleh jenguk ME kat sini
 Facebook Page - MizaEija Exclusive Collection
ME hanya terima tempahan kain lycra je tau.

ME ada pic stok kain lycra,  korang boleh pilih corak or kaler
untuk tempahan jubah/dress/kurung moden/blouse/skirt.
Makanya, 
Cari ME kat dua tempat tu ye..
Thanks.

SELAMAT HARI RAYA AIDILFITRI
MAAF ZAHIR DAN BATIN

JULAI - Kain Lycra untuk Tempahan

0
COMMENTS
Restock... 
Material - mosscrepe lycra & Emboss lycra
Sesuai dibuat - jubah, blouse, skirt dll

Baru
Material - lycra corak/kaler denim
Utk menempah atau pertanyaan lanjut wassap ME 011-32948151

#lycra #lycrakorea #mosscrepe #printedmosscrepe #embosslycra#untuktempahan #jubahlycra 


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...